Wednesday, September 16, 2015

Johor Premium Outlet di Kulai, Johor


Johor Premium Outlet adalah pusat membeli belah yang memuatkan 130 pereka dan outlet yang berjenama. Outlet-outlet ini menawarkan harga dengan diskaun dari 25 hingga 65 peratus setiap hari.



Ia terletak di persimpangan Lebuh Raya Utara-Selatan dan Lebuh Raya Kedua ( Second Link). Lokasinya amat mudah di jejaki dan sampai samada dari Singapura atau Johor. Jika dari Singapura ianya memakan masa selama sejam, dari Ibu Kota Malaysia, Kuala Lumpur lebih kurang 3 jam. Permanduan dari Lapangan Terbang Senai mengambil masa lebih kurang setengah jam.

Jangan lepaskan peluang anda untuk membeli belah beg berjenama seperti Bonia, Sembonia, Carlo Rino dan banyak lagi. Maklumat lanjut, boleh layari premiumoutlets.com.my.



Konsep membeli belah dalam taman ini pastinya akan menambat hati anda semua. Sudah penat membeli belah, anda boleh berehat di kerusi taman yang di sediakan sambil menikmati air pancut.


Restoran dan food stall yang selesa juga di sediakan di sini. Jika anda kehabisan wang, jangan risau mesin ATM adalah disediakan.

Jika anda merancang untuk bermalam, boleh memilih dan menghubungi Atiqah Homestay di talian 0197941308.
Jika anda menggunakan lebuh raya Utara-Selatan, anda boleh keluar dari Tol Kulai untuk ke homestay kami. Jarak homestay dari bandar Kulai adalah lebih kurang 4 km sahaja iaitu di Bandar Putra.



Kami yakin perkhidmatan homestay kami akan memberi keselesaan kepada anda dengan harga yang berpatutan dan berbaloi-baloi.
Jadi apa tunggu lagi, hubungi kami sekarang juga.

No comments:

Post a Comment